Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Milla - 13 juni 2010 22:42

Idag har jag gjort nytta här hemma. Klippt gräsmattan,rensat ogräs,rensat mer ogräs, lagat mat och umgåtts med familjen och mamma. Nu börjar blomrabatten ta form igen. Har haft så mycket ogräs där, kirskål tror jag det heter som har tagit över mer eller mindre hela rabatten. Inte kul och INTE lätt att bli av med.


   Så här såg Linn ut på avslutningen. Hon hade även en bolero och vita ballerina skor på sig. Inbakadeflätor dagen till ära.


   mathias i arbetar tagen. Ska hjälpa mormor plantera blommor ikrukor som ska ståute så att det ser fint ut.


     Min 2 undrbara barn hemma på gården.


    Jag på min kusins student, som jag missade det mesta på pga sjuk dotter. Men det var kul så länge det varade ;)


   Så här kul tyckte Mathias att det var på Linns skolavslutning. Jocke missade uppträdandet i klassrummet,bara att hoppas att han är piggare när det blir hans tur att sluta 6-års ;)


Nu ska jag göra mig klar för sängen. Studiedag imorgon. Först sitta och lyssna på rektorn i någon timme, gäller attha sovit bra ochen stor balja kaffe i handen.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards