Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Milla - 31 maj 2010 11:15

Igår höll vi på att arbeta här hemma, både på huset och i trädgården. Jocke spikade på panel på huset och jag klippte gräsmattan och rensade ogräs.

Barnen lekte JÄTTE bra tillsammans, Linn tog sin storasysterroll ett steg högre i mina ögon sett. Även hos Jocke tror jag. Mathias kom till Jocke och sa att han var trött. Jocke var lite upptagen just då och sa till mathias att han sanrt skulle komma. Då sa Linn att hon kunde gå in med honom och hjälpa honom. Efter ca 10 min kommer hon ut och säger - Nu får ni vara tysta och inte prata högt när ni går in för nu sover Mathias. Jag frågade hur hon hade gjort. - Det var inteså svårt, jag satte på Tv:n och la mig bredvid honom i era sängar. Lilla skruttan.

Lite senare på kvällen var vitill bowlinghallen för att fira Å som fyllde år.


Idag har jag semester eftersom dagis och fritids har studiedag. linn har vrit duktig med Mathias idag med. Det värmer i mitt hjärta och se hur duktig hon är. Man blir rörd. Lite senare idag skavihämta en kompis till Linn som skavara här och dom får leka lite. Det är bara att passapå och låta dom leka så mycket som möjligt, dom ska nämligen flytta i sommar till Gotland. Linn tycker inte att det är så kul och jag förstår henne. Jag tycker samma sak.


Igår tog jag mig ikragen och var ut och joggade en sväng. Det var jobbigt vill jag lova. Det är ju jättebra att jag började träna igår när det är på onsdag jagska springa vårruset. Men bättre sent än aldrig. Skulle verkligen vilja komma igång med lite mer träning. Men jag tror att det blir svårt att hinna mer denna vecka. Åker ju till Sala på torsdag efter jobbet. Men jag skulle kanske kunna springa en sväng iSala på fredag. Har man bara tagit sig igenom dom första 4-5 gångerna så blir det ju lättare. Skulle vara skönt att få det tille en rutin i vardagen. Men sen att jogga inte ligger på min 10 i top lista gör ju inte det lättare. Men jag vill och jag kan gäller bara att visa det för mig själv. trodde att det skulle kännas lite värre i benen, men det kommer nog imorgon.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards