Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Milla - 12 maj 2010 23:05

Blir så Jä..a trött på vissa människor ibland. Jag ringde till min gamla skola och bad om mina slutbetyg. Då fick jag lov att ringa till kommun där dom hade arkiverats.Pratade då med en brud och bad om mina betygfrån grundskolan och gymnasiet.Hon skulle skicka dom och skulle hon få problem skulle hon ringa mig.Hon fick mitt mobilnr. Det här var ibörjan på januari. Men den här tröttmössan har inte fått fingrarna ur rumpan för jag har fortfarande inte fått domoch hon har inte ringt. Nu har jag fått ett mailfrån skolan jag har sökt att jag inte blir antagen om jag inte skickar in dom snartas. På måndagkommer en viss peron att få ett ganska otrevligt samtal av mig. Hon kommer att få veta att hon lever. Det lovar jag. Kunde jag skulle jag ringa nu. Fredag lärdet ju inte vara någon som jobbar nere i ett arkiv. Idiot människa. Jag vill verkligen gå den här utbildningen. Skärpning nu, kan man inte utföra sitt jobbså ska man kanske byta jobb eller arbetsplats.


Var ner och tränade idag. Spelade några lappar också.Hade hoppats att det bara skulle behövas 1 men jag behövde 4 och lite extra hjälp av T innan jag gavmig på den fjärdelappen.Men då gick det vägen. Tack för hjälpen T. Och tack Nför hjälpen med junisarna.


Nu ska jag sova. Och jag ska ligga i sängen länge imorgon: SKÖNT!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards