Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Milla - 10 maj 2010 18:35

just så känner jag mig just nu. Förkylningen blir bara värreoch värre. Knapptså att jag hör något på öronen,tjockt i näsan och hostan börja komma. Inge kul alls.Jag hoppas att det vändersnabbt.Intekul att åka ochspela KMnärmanmårså här.

Åkte till jobbet idag,det gick bra. Imorgon har jag planering nästan hela dagen. Skönt, då behöver jag inte sitta och snörvla framför en massa andra människor.

Vill inte missa morgondagen, då vi ska ha final på "talang". Det kommer att bli 9 st framträdanden. 3 från varje årskull i 1-3. Det var en kille från våran klass som skulle göragymnastik, han är jätteduktig, men han har hoppat av,han vågade inte göra det framför allapå lågstadiet. Jättesynd,för han skulle ha kunnat vinna. Men han kanske vågar nästa år. Det ska bli kul att kolla på alla.


imorgon är jag själv hemma då Åkeshov har årsmöte. Det brukar dra ut på tiden,så detär bara atthoppas att det kommer att gå fort och inte bli allt för mycket utöver det vanliga. Vill inte ha en sur gubbe som kommer hem. Men det ska nog inte vara några bekymmer.


Vissa vännerman har fåttpå senare tidbetyder mycket mer än vad man tror. Jag har mångagamlavännersombetyder väldigtmycke förmig, men när man lär känna nya vännernär man har blivit några år, så tror man kanske att de inte kommer att bli så nära vänner,men ack vad fel man kan ha. Jagärväldigt tacksamför de vänner jag har. Vissa hör man av sig till väldigtofta,vissahörs man bara av till ibland, men vad gör det,man vet ändå vart man har varandra.


Pratade med mamma idag.Hon hade pratatmedmin morbror. Min kusin som har fått jobbpå Grand har redan efter ca 10dagar fått väldigt bra omdömme av personal och chefer. Så glad för hennes skull. Troligtvis får hon förlängtomhon bara vill och fast anställning. Just nu pendlar hon,men hon har fått tag på en lägenhet som hon får börja låna i början av sommaren. Skönt att slippa pendla.


Nu ska jag krypa ner i ett varmt bad.

Hej så länge.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards