Alla inlägg den 16 april 2010

Av Milla - 16 april 2010 18:54

har väntat och väntat på att jag skulle få se något av lavamolnen/röken som har stoppat all flygtrafik, men jag har inte sett något ännu, antagligen kommer jag inte att göra det heller. jag är så himla trött idag, har bara sovit ca 5 timmar inatt och skulle behöva sova 1 vecka känns det som. Harjag tur så får jag sova lite extra imorgon.


På söndag var det meningen att jag skulle åka med till Nyköping och försöka Heja fram Hovet till en allsvensk plats, men nu har det blivit ändrade planer. Fick ett samtalidag som jag inte kunde strunta i. Det känns lite pirrigt, men det blir nog bra. jag och Sn och T ska sitta hårmodeller igen. Det är på samma ställe som förra gången, men den här gången är det utbildade frisörer som ska klippa oss och färga. Vet inte om dom färgar alla,men det visar sig. Skulle vara kul med någon färg och lite slingor så att man kan få ett vårlyft. Men jag har ju inte så mycket hår att klippa, så jag kommer väl ut snaggad denna gång ;)

Håret växer ju ut igen i och för sig, men det skulle vara kul om man fick någon schysst tuff vårfrilla med lite cool färg. Men det är bara att vänta tills söndag kvällskvist så vet man hur man ser ut. Antigen så kommer jag väl att gråta eller så går jag till jobbet på måndag och stänger inte in mig.


Igår fick jag ett samtal från min lilla kusin, hon har också fått jobb här i S-holm. Hon började igår. Hon jobbar 3 dagar i veckan just nu, hon har ju några dagar kvar iskolan. Hon jobbar dsö,må och to. Nu skulle hon komma imorgon för att först gå och kolla innebandy finalerna sedan kommer hon till oss och på sön ska hon jobba. Så hon kommer hit och bor nu först i 2 nätter,sen vet jag inteom hon dyker upp på onsdag igen för att bo här. Men sen kommer hon säkert till helgen igen. Vet inte om det är prov anställning först som kan leda till fast eller hur det är, men det visar sig. Ska bli kul att få hit henne iallafall. Hennes syrra börjar ju på Grand nu i maj. Pratade med henne idag. Hon har en kompis som vill ha jobb här och kan tänka sig att jobba på skola med barn som mig. Men det är ju bara 30 skoldagar kvar så jag vet inte om vi har så stort behov av vikarier just nu. Men i höst kanske. Men men det löser sig nog till allas bästa.


Nu ska jag kolla lite på tv sen får vi se vad som händer.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards