Alla inlägg den 10 april 2010

Av Milla - 10 april 2010 15:01

   

En bowlingspelare som är flitig på att träna      

Här har vi lite rast medkorv och bröd i allt krattande och plockande på gården. Det brukar vara fullrulle i trädgården när mormor är här.  

Av Milla - 10 april 2010 09:27

Sitter uppkrypen i soffan med en kopp te och datorn i knät. Hade tänkt att jag skulle ut och gå en promenad, men med det här vädret lockar det inte så mycket.

Skulle vara skönt att stoppa i hörlurarna och sätta på bra musik och knata en snabb ganska lång promenad. Det blir kanske lite bättre framåt lunch,då kan jag kanske knata iväg. Annars får jag väl sitta kvar här i mitt soffhörn och börja på en ny bok. Jag ska börja läsa en bok som heter "smuts" nu.

Nu fick jag en förfrågan om vi hade något inplanerat för dagen, eventuellt åka och hälsa på T och M, men jag vet inte om jag stannar hemma och Jocke åker. Vi får se.

Just nu håller Mathias på att spelar wii, fast idag spelar han baseball. Han aktiverar sig otroligt bra iallafall. Det är full fart.

Hade tänkt att jag skulle lägga in lite nya bilder, men det får komma vid ett annat tillfälle. Kanske jag hinner senare under dagen.

Återkommer kanske under dagen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards