Alla inlägg den 9 april 2010

Av Milla - 9 april 2010 22:50

uppmedtuppen och jobbade imorse. Det var en riktigt skön dag. Det kom bara 8 barn så det var inte så mycket att göra. Sen hem,han sitta i soffan och ta igen mig i ca 1½ timme innan det var dags att åka till svägerska och hennes sambo föratt fira hennes födelsedag. Plockade upp svärmor vid Brommaplan. ( mamma åkte hem idag,nu är hon i Sälen)

Hade det trevligt hos A och T,det kom lite folk. Lite mat och tårta bjöds det på och så blev det lite vin. vi kom hemvi 22 tiden. Ner med ungarna isäng. Imorgon är det större kalas som väntar. Då är det ett par,där båda har fyllt 40 som gäller. Vi har ordnat med barnvakt,så det är grönt nu. Svärmor kommer och bor här. Hoppas att det kommer att bli trevligt imorgon. Ser både fram emot det och inte. Men det blir nog bra.


Känner mig inte helt 100. Har lite ont i halsen och fryserlite. Jag har inte tid med att bli sjuk,men det blir till att dricka lite te med honung,det brukar hjälpa. Sen fårman klä på sig så man inte fryser. Det får bli bramedkläder på imorgon. ANtar att vi tar bussen dit och taxi hem.

men det ska bli kul att träffa dom igen. Det var ju ettag sedan sist.


Imorgon ska jag ha sovmorgon har jag bestämt mig för,det tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av. bara få ligga i sängen och inte behöva gå upp, mysa lite.

Nu ska jag kolla lite bowling på tv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards