Alla inlägg den 6 april 2010

Av Milla - 6 april 2010 23:06

Än finns det möjlighet för Lif att ta sig upp i högsta serien igen, sen om 8 dar börjar återtåget tillbaka i högsta serien ifotboll. Hade tänkt ta mig till Söderstadion för att kolla in träningsmatchen idag.Jag hade pratat med J från jobbet omvi skulle gå och kolla,men när solen slutade skina kom vi överrens om att det finns andra tillfällen att gå,så vi hoppade idag. Kollade på hemsidan och såg att Bajen vann med 5-0, så det kändes bra. Nu är det bara att hoppas att båda återtågen går vidare. Hockeyn är ju snart slut, bara 2 matcher kvar.

Nu ska jag snart krypa ner i sängen och sussa. Men känns inte som om jag har jättebråttom, är ju ledig imorgon. Ska bli så himla skönt.

Hej så länge.

Av Milla - 6 april 2010 14:52

Nu är påsken över och förbi. Idag varjag tillbaka på jobbet. Det blev en lugn dagoch jag fick gå hem 1½ timme tidigare, inte helt fel denna sköna dag.

Fundrear på om jag ska gå och "sjunga upp" mig ikväll med en kompis. Såg på Bajens hemsida att det är träningsmatch ikväll och det är gratis. Gratis är gott!!

Det är ju inte så ofta det är gratis att gå på fotboll. Men jag lär kolla med Jocke och mamma om det är okej. Jag vill inte gå om dom vill att jag ska vara hemma,även om det skulle vara kul att kolla. man vet ju inte när det blir läge att gå nästa gång.

Imorgon är jag ledig,ska bli skönt, men man kommer väl att ha fullt upp att fortsätta med tomten här hemma.

Nu ska jag passa på att sätta migi solenmeden kopp kaffe och läsai min bok medansrestenav familjen är hos svärfar och hälsar på. Lika bra att passa på att njuta av tystnaden.


Jobbar to och fr, sen på lördag är det fest,2 kompisar som har fyllt 40 som har fest. Ska bli kul att träffa alla igen.

Idag fick jag min vägg ljusstake. Ska bli kul attsätta upp den med fotona på var sida om den.Tror att det kommer att bli superbra.

Hej så länge.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards