Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Milla - 31 mars 2010 21:52

Idag gick jag till min chef och frågade hur det skulle bli, om det var okej att söka skolaeller om detskulle bli blankt nej. Men det gick bra,hon tyckte att jag skulle söka och att det kunde vara ett lyft för mig att göra det. Jag tog tjuren vid hornen och sökte. Jag vet ju inte om jag kommer in, men jag har iallafall sökt. Ansökan skulle vara inne den 14 april,så nu är det bara att vänta och se. Ska bara skicka in betygen och anställningsbeviset. Det är en distanskurs som jag har sökt. Om jag kommerin så kommer jag att jobba 4 dagar i vecka och plugga på högskolan 1 dag. Detkommer att pågåi 3 år och sen är jag fritidspedagog. Men det är lika bra att tro att man inte kommer in,så blir man inte lika besviken om man inte kommer in.

Men det är bara att hoppas.Vet inte riktigt när man får svar. Så idag har jag ringt runt till mina gamla skolor för att få kopia på betygen. Jag vet inte vart mina betyg finns.Antar att dom ligger nerpackade i en kartong i källaren hos mamma.Men det är ju kul att jag kunde ge någon i min gamla hemkommun lite jobb så här strax innan påsk att leta fram dom dammiga papperna och få kopiera och skicka dom till mig :)

Idag har det knappt varit en ledig minut. På rasten satt jagoch ringde till olika skolor ang mina betyg,sen söka,efter jobbet till Linns skola för att gå på utvecklingssamtal och direkt efter det juniorträning och sen en kortare träning för mig. Linn var med och hon behövde komma i säng i skaplig tid.

Käka lite innan det var nattläsning för Linn och sen lite mys i sängen med Mathias innan han somnade. Nu har jag lite tid för mig själv.


Imorgon ska jag visa mitt rätta jag på jobbet. Vi ska vara påsk kärringarK och jag. Ska snart krypa in i garderoben för att hitta något hemskt att sätta på mig. Får se om jag tar en bild och lägger in här senare. Det beror på.

När jag kommer hemär det bara till att städa för på fredag kommer mamma och då måste det se skapligt ut. Linn och en kompis till henne ska ut och påska bland husen här.

håll tummarna förmig nu!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards