Alla inlägg den 28 mars 2010

Av Milla - 28 mars 2010 16:20

Gårdagsmorgonen började tidigt. Klockan ringde 06,20, masade mig upp och det kändes lite jobbigt. Kom till hallen strax innan vi skulle ses. kom iväg som vi skulle. Vi kom fram till Hudik redan kl:11, men det kändes riktigt bra att ha lite tid på sig. Vi har aldrig vunnit upp i Hudik, så nu ville vi verkligen visa att vi kunde vinna mot dom borta. Det gick vägen! Vi lyckades. Jag hade ny bordspartner, eftersom S inte var med. Men det funkade jättebraatt spela med N med. Vi spelade som gudar i första serien. Båda två fick vi ihop 257. Det ärnytt personbästa på 1 serie för mig i ligaspel, så det var kul. Lyckades kämpa ihop 801 på 4 serier. Andra ligan i mitt liv som jag var över 800.Inte med mycket,men jag var över :)

Sen styrde vi mot Gävle för säsongens sista liga mot dom. Först så gick vi och käkade på ett ställe som låg vägg i väggmed hallen, Helt enkelt hette det. God mat och mysigt. Sen gick vi in för att spela. Uppvärmningen kändes bra,men sen när viskulle börja matchen ordentligt, så funkade ingenting för mig. Det var nog min värsta känsla jag någonsin har haft på en bowlingbana. Flyttade, flyttade både i ansatsen och i ilägget,men det var kört. Jag trodde jag skulle börja gråta på banan.Men jag klev av sen och efter det försökte jag att peppa mina lagkamtarer till vinst. Det räckte inte riktigt enda fram. Vi förlorade med11-9.

Vi hade parkerat i P-huset vid bowlinghallen. När vi kom ut och skulle åka hem så hade de låst garaget med järngaller. Våran bil var inlåst. Men som tur var så kundeman ringa ett nr och så kom det ett bolag och öppnade mot att man betalde 300kr. Vi betalade och satte oss i bilen och körde hem.

Hur kan ett parkeringsgarage stänga kl:18 en lördagkväll och ha öppet till 20 på söndagarna? Helt makalöst. Tur att det gick att ordna så att vi fick komma in. Kom hem till huset vid 22,30 ca.

Idag har det inte hänt mycket. Barnen har varit och klippt sig, det är väl det som har hänt här hemma.

Är hur trött som helst, idag vill jag komma i säng i skaplig tid. Ska verkligen försöka.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards