Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Milla - 26 mars 2010 20:44

Sitter här hemma och laddare och peppar inför dubbel borta imorgon. Då styr vi våra näsor först till hudik och sen Gävle. Det är säsongens sista ligamatcher, så det skulle vara väldans skönt med 2 vinster. Men vi kommer nog att få jobba hårt för dom. Vi har aldrig vunnit i Hudik. Vi har vunnit mot dom hemma,men inte på borta plan, det skulle sitta fint nu. Gävle har vi aldrig spelat i, inte som jag vet iallafall. Så det skulle också vara skönt att få vinna där. Vi ska göra vårat bästa, så vi får se hur det går.

Men det kommer att bli en lång dag och ibland kan det vara svårt att ladda om efter första matchen. Men vi håller tummarna.


Har precis stoppat ner den lilla i sängen nu,sovande. Så jag hoppas att han sover hela natten nu. Linn har en kompis här som sak sova över. När man får dom i säng vet man alsrig.Förra gången var klockan 12. Men jag hoppas att det blir lite tidigare ikväll.


I dag blev det tacosoppa till kvällsmat för min del. Hur gott som helst. Nu har jag varit omtänksam mot maken. Då har han lunch imorgon också.


Började plocka lite här hemma,men Mathias ville ut och leka lite,så då var det bara att klä på sig och följa med. Men det är bra att han vill gå ut och leka. kommer att bli så himla mycket lättare när det blir vår, då behövs det inte fullt lika mycket kläder. Inte blir det lika blött heller.

Sitter och kollar på Lets dance. Spelar ingen roll vemsom vinner,men tidfördriv här i min ensamhet. Men jag trivs med den just för stunden.


Nu avslutar jag fördenna gång.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards