Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Milla - 25 mars 2010 22:48

Nu är snart denna vecka slut och det känns hur skönt som helst. Det har varit många långa kvällar. 2 möten med en dags mellanrumoch Jocke har jobbar kväll. Idag fick barnen ioch för sig vara hemmamed barnpassning,men iallafall. Nu hoppas jag att det kommer att dröja innan det blir en sån här vecka igen.

Imorgon är det kportdag på jobbet och ingen simskola.Kan det bli bättre. Får ha fredagsmys själv med barnen,men det gör inte så mycket. Det kan blir riktigt mysigt och trevligt. God mat ochlite pysmys kan vara trevligt. Skönt att det inte är simskola. Ska försöka städa lite här hemma. Man städar och plockar varje dag,men man ser ju knappt något resultat. Eller så är det bara man själv som tycker det.

Ska försöka sätta upp 2 tavlor jag fick för längesedan i sovrummet och dona lite där inne. Jag hoppas att jag får min ljussak som ska sitta på väggen där med. Fick allt utom den igår. Men den kommer nog vilken dag som helst.


Nu är det dags att göra sig redo för sängen, vilket ska bli helt underbart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards