Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Milla - 22 mars 2010 22:39

Hittade några gamla bilder jag tänkte att jag kunde dela med mig av.  

Linn med vattkoppor och en inte så gamal Mathias. (Han fick INTE vattkoppor)


  

Iår är det kanske Mathias som kommer se ut så här i vår (om det nu kommer att bli någon vår iår) Alltid kul att hjälpa till och kladda ner sig. Undra vem hon har fått det ifrån? Kan det vara mamma? Nej, det måste vara från pappa eller?  

Ja, kan jag hitta på bus? Det tror jag inte. Jag gör aldrig något sånt. Stillsam och lugnet själv, vad annars?


Det är ruggigt hur fort tiden går. Det stämmer,det är på barnen man ser att man blir gamal. Men man är ju inte äldre än man görsig. Tur att man jobbar med barn hela dagarna så att man får leka av sig ibland. Har väl knapp aldrig åkt så mycket med stjärtlapp som jag har gjort denna vinter. Men nu får den gärna vara över och förbi.

Nu blir det sängen för tidigt uppgång i morgon.

Hej så länge.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards