Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Milla - 21 mars 2010 22:54

ja, som sagt var, så var det Dm final ikväll i Vårby. Hur det gick?

Ja,det började ju inte så lovande. Vet inte riktigt vad jag gjorde eller inte gjorde,men inger funkade. Det blev finfina 149(ironisk) men sedan blev det bättre 204, 189 och 188. Jag missade att gå vidare med 11 poäng. Lite surt, men min lagkamrat som spelade i A missade med 6 poäng,det är lite surare. Hon fick ett hål i sista rutan och det gick inte vägen. Men men nu  var det avklarat för dennna gång. Nu laddar jag om till spelet i helgen istället. Jag kom på en 6:e plats idag.

Av Milla - 21 mars 2010 11:40

Nu på förmiddagen har jag plockat lite här hemma. Det känns som om man skulle kunna göra det varje dag. Men det gör man ju inte.

Just nu är Jocke och spelar bowling i Vallentuna tror jag det är. Men är inte helt säker, han borde vara hemma när som helst. Sen ikväll är det min tur att sticka iväg och spela. Ska spela Dm final i Vårby. Bara att hoppas att det går bättre än vad det gjorde igår. Hade inte så många miss igår som jag trodde, men det blev inga siffror. Men men så är det ibland.

Vet inte vad jag vill äta för mat. Funderar på att göra Tacosoppa tills ikväll, då skulle jag kunna ha matlåda med mig imorgon eller så har jag mat så jag slipper laga imorgon kväll när jag är själv. Men jag vet inte, känner mig lite uttråkad i matfrågan. Jag tycker att det blir samma mat hela tiden. Fantasin flödara inte direkt.

Återkommer hur det har gått ikväll.

Hej så länge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards