Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Milla - 14 mars 2010 17:13

Kärleken är svår att förstå sig på.

När man visar intresse för någon,är det inte säkert att man får gensvar. Till slut ger man upp. Efter en stund brukar den man var intresserad av visa intresse då istället, när man har gett upp alltså. Men när den personenbörjar visa vet man inte om man törs tro på den eller om det är sant.

Annars kan det vara så att man har varit vänner väldigt länge och man tycker att det är en toppen person. Då vågar man inte chansa att förstöra vänskapen. Men båda kan ju tänka sammasak. Båda två kanske känner starka känslor till varandra men vågar inte visa det för man är rädd att förstöra vänskapen.

Men ibland är det värt att chansa.

Nu kanske vissa unrar varför jag skriver det här, jag har ju man och barn. Men det finns vissa andra som kanske behöver se dessa rader.

dom som känner mig sedan förr vet att jag har blivitbraänd mångagångeroch när jag träffade Jocke sa jag först Nej till att träffa honom,men efter lite flera frågor och lite mer betänketid så sa jagokej. Det är jag gladföridag. Hade en sprucken förlovning pga bla otrohet bakom mig. var lite rädd och reserverad. Men jag är superglad att jag vågade.


idag har jag varit och träffat L, vi hade några trevliga timmar tillsammans. Gjorde några inköpmed. Men detkostade inte såmycket. Hade några presentkort.

Presentkort är trevliga.






Av Milla - 14 mars 2010 09:36

I dag ska Linn gå på bio med farmor och en kusin. Jag ska ta med mig Mathias och förståka till Solna och sen ska jag ta och åka till Vällingby. Fick ett presentkort igår på Åhlens, ska kolla om dom har det jag tittade på när vi var på Gotland. Jag hoppas det, för då kan jag handla den nu. Tack N.


Det kommer nog att bli en liten sväng till bowlinghallen med.

Jocke jobbar ju så då kan vi åka dit och fika lite. Ibland blir det ju lite ensamt.

Nu ska jag dricka en kopp te och sen göra barnen redo för avfärd.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards