Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Milla - 10 mars 2010 22:12

Idag och vid ett tillfälle igår har jag blivit så glad. igår fick jag en komplimang av en kvinna i bowlinghallen. - Gud, hur mycket har du gått ner, det måste vara massor.

Jag vet inte om jag har gått ner så mycket just nu, men jag rör mig nu på ett annat sätt på jobbet. Men jag äter lika dant, nästan. Lite mer grönskaer än vad jag har gjort och går mer. Men det är kul när folk ser att man har gått ner.

Idag hade jag fått ett meddelande att min ena kusin fått jobbet här i Stockholm som hon hade sökt och varit på intervju för. Superkul. Grattis L. Sen idag komdet in en arbetskamrat från en annan avdelning och sa att hon ville att jag skulle jobba på deras avdelning nästa år. Alltid kul att bli uppskattad på jobbetoch få reda på det.Jag vet inteom jagkommer att byta avdelning eller om jag blir kvar. Men det är en skön känsla man får när dom vill att man ska jobba med dom.

Vi får väl se när vi får reda på vart vi ska vara vartjaghamnar nästa år.


Har varit på träning idag. Gick iallafall bättre än på korpen sist.

I morse kl:07,00 ca satte jag påmig vrist vikterna och sen gick ajg ner till bilen. Hade på mig dom hela dagen ända fram till ca 17,30, då tog jag av dem Dom väger 1 kg st.Jag har burit pånågra extra kilon idag, vilket är en bra träning. Har inte bestämt mig om jag ska ha dom på mig imorgon också. Men dom ligger i min väska nu så det finns en möjlighet.

Slut för idag.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards