Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Milla - 7 mars 2010 13:22

Satt och kollade nu när fotbollssäsongen drar igång, vilka dom ska visa på tv. Just i det kan man vara glad att man är Hammarbyare, annars är det väl inte så kul den här säsongen att vara Bajare. Men Tv 4 sport och Tv 4 kommer att visa dom 8 första matcherna i superettan, de matcher Bajen spelar, sen blir den någon annan match omgång9 sen är ordningen återställd igen, dåblir det Bajen match igen omg10. Sen vet jag inte hur det ser ut. Men det känns ju bra.

vi ska tillbaka till allsvenskan igen nästa säsong, det är ett måste.


Idag har jag varit jätteduktigt och haft stor rengöring i köket. Nu känns det kanon. Ska fira med lite kaffe trorjag, har inte druckit det sedan i morse, så nu är det dags att fika lite.


Har börjatläsa en ny bok, som jag fick i present. "Inspärrad" heter den. Börjat väldigt bra har den gjort iallafall.

Imorgon ska jag spela korpen, men jag vet inte vilken tid det börjar. men jag hoppas att vi spelar kl:19, då kan jag gå upp och träna lite innan. Skulle verkligen behöva komma igång med träningen ordentligt. Visst jag går mycket på jobbet, men jag skulle vilja förbränna lite mer än det jag går under dagen. har man bara kommit igång ordentligt så är det lättare.Funderar påom jag skulle ta via jobbet det vi har här ute på gymet vid statoil. Men jag vet inte. Får kolla upp det imorgon. Jag skulle ju kunna träna där på tisdagar innan jag hämtar barnen. men man skulle behöva minst 2 dagar i veckan. men jag skulle kunna ta vid Åkeshov på onsdagar innan juniorerna. Då blir det ju 2 dagar i veckan.


Nu är det lunchviledags för Mathias.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards