Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Milla - 6 mars 2010 19:50

Imorse så hade jag inte så bråttom. Satte på lite kaffeoch fixade frukost till barnen. När klockan var typ halv 11 kom vi på att vi kjunde åka till Vällingby, jag kunde gå och schoppa förpresentkortet jag fick när jag fyllde och Jocke tog med barnen på bio. Jag hade all tid i världen att gå och känna, klämma och prova. Hittade ett par byxor jag gillade och en långblus, sen fick Linn och Mathias en varsin tröja. Köpteäven lite underkläder och en mascara med motor. jag är ju inte den människan som sminkar mig varje dag eller särskilt ofta alls, så varför en ny sån kanske? Kul grej kanske, har provat den, det var en skum känsla, men detblevokej resultat. Men det kändes lite konstigt faktiskt. Hålla i en pinne som skakar, men det kommer nog att bli ok när jag har provat flera gånger. Får väl börja sminka ögonen till jobbet.

Imorgon får vi se vad dagen har att bjuda på. Skulle behöva röja på barnens rum,men jag vet inte om jag har ork till det. 

Nu börjar melodifestivalen, är inget fan av det egentligen, men man kollar ju ändå.

Idag fick jag min födelsedagspresent av Jocke. Jag fick en klocka. Men jag fick välja färg själv. jag sa att han och Linn kunde gå in och välja, men det gick han inte med på, jag fick välja själv. Den sitter nu på armen.

Nej, nu ska jag kolla lite på tv.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards