Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Milla - 1 mars 2010 13:25

Är ledig idag, vilket är väldigt skönt. Har tvättat, hängt in tvätt och städat, så nu känns det skönt.

Nu sitter jag och väntar på att Linn och Jocke ska komma hem. Dom har varit med farfar till Solna. jocke håller på att hjälpa farfar med sin sator. han håller på att lära sig på äldre dar. Så nu skulle han skaffa internet.


Kollade runt lite på tvoch då såg jag att dom skulle visa G, den kan man ju inte missa. Egentligen är den ju inte bra, men den är kult.


Jag ska inte göra något särskilt idag under dagen. Röja lite på Linns rum kanske, men hon måste vara med och hjälpa till. hon är duktig på att hjälpatill så det är nog inga problem.

Imorgon är det till att jobba igen. Men det är ju sportlov så då är det ju lite annat.


Jocke jobbar kväll den här veckan,så jag hoppas att barnen kan få lite sovmorgon och inte behöver stressa till dagis och fritids. Men jag kommeratt ha lite tråkigakvälla. Inte alla, men ibland är det skönt. Ska försöka avslutaq minbok och börja med den jag fick i present av H och S.


mathias har hållit på att spela bowling här hemma under dagen. "Heja Mistral" har han gåttoch sagt och sedan kastat iväg klotet. undra om han har varit i hallenför mångan gånger. Risken finns ju.


nu ska jag ta och äta lite. Jocke kommer hem med mat så jag slippet laga lunch.


Av Milla - 1 mars 2010 08:47

Har tyckt att det har varit så skönt att det har börjat töa ute, men vad får man se idag när man går uppur sängen? Jo, det vräker ner snö. Det känns som omjag kan krypa ner under täcket igen och inte stiga upp förrens i maj, då kanske det är vår. Jag vill INTE ha mer snö nu, jag villa ha vår.


Min dag igår blev väl inte riktigt som jag tänke mig. Kanske en av mina tråkigaste födelsedagar jag någonsin har haft. Men nu är den förbi och det är ett helt år kvar till nästa, bara att hoppas att den blir bättre annars kan jag skita i att fylla år. Stryka det datumet i almenackan helt enkelt.

Ja ja, jag  fyllde ju inte jämt precis, men men bara att ta nya tag och hoppas att det blir bättre om 365 dagar.


Nu är det kaffe som gäller

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15 16
17
18
19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards