Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Milla - 25 februari 2010 22:10

Ska ha semester på måndag och det ska bli så himla skönt. Jag tror att våraelever redan tror att sportlovet har börjat. Det har varit rena karusellen den härveckan,men nu är det bara 1 dag kvar.

Men imorgon kommer det att bli kaos vid maten,vet inte ens om jag vill gå dit med eleverna imorgon. Dom kommer näligen att servera tacos.


Var på jobbet väldigt tidigt i morse. Jag kollade på hockeyn där. Fan va trist att vi inte kunde få vinna matchen. Men men det är ju så det är i idrottsvärlden.

Nu är det bara att hoppas att vi kan vinna retur mötet mot Stånga på lördag.


Imorgon är det simskola för Linn. Jag troratt det har snart gått halva tiden för det. Visst,det är super viktigt att kunna simma,men det är inte så kul att ha det fredag eftermiddag. Det som är bra är att jag alltid slutar tidigt på fredagarna:)


Nu ska jag börja avrunda min dag.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards