Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Milla - 16 februari 2010 19:26

Så har man varit tillbaka på jobbet i 2 dagarefter att ha varit hemma 1 vecka med sjuk son.

Det var riktigt skönt att komma tillbaka till den vanliga vardagen igen. Har varit full rulle hela dagarna. Jag har varit ute enhel del dom här 2 dagarna, det har ju varit kanon väder. jag har varit med ungarna på kullen och lekt som om jag vore 10 igen. Jag har nog aldrig åkt så mycket stjärtlapp i hela mitt liv. Det är väldigt isigt på kullen och en massa knölar och gupp, men vad gör det när det är kul. Det har varit superkul. Men det gör lite ont i rumpan nu, man slår i den lite i guppen och knölarna som finns på kullen. Så fort det är rast och jag är ute har jag en hel klase med ungar som ska åka tåg, så vi hakar fast benen runt varandra och sen bär det av nerför med en jäkla sula. Men på sista rasten idag blev det bara 2 åk, min rumpa sa ifrån. Imorgon ska jag inte ha bilnyckeln i bakfickan när jag åker, det gör ont när man landar på den.


Igår var jag och spelade korpen, det gick sådär, det har gått bättre. När jag kom hem så lade jag Linn och sen tog jag en dusch. Jocke och jag skulle kolla på en film, men jag orkade bara kolla i ca 10 min, sen kom John Blund med mångrus och jag somnade. Jag får kolla på den en annan dag. Tur att den går att se igen.


Nu vill Mathias att jag ska spela "obling" med honom, så det är väl bara att göra det. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards