Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Milla - 11 februari 2010 23:22

Nu har mina nya ljussaker kommit. Beställde 2 "tvilling"lyktor, dom blev placerade i sovrummet,passade jättebra i förnstret där. Sen har jag plockat ihop en bra födelsedagspresent till mamma, med 2 ljuslycktor och 24 doft värmeljus i 2 olika dofter. Hoppas att hon blir nöjd bara,men det blir hon säkert.


Håller på att bli så jäkla förkyld bara.


Kollade lite hur det har gått för mina motspelare i Eva turneringen. Det var 1 som gick om mig idag, men det är många fler som ska spela. Det är 50 till som ska spela i hcp:n, det får bara vara 7 st som spelar bättre än mig av dom 50, annars går jag inte till final. Jag tror inte att mitt resultat räcker, men jag är nöjd med mitt spel ivarjefall.


Nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma, innan jag tar fram kläder till imorgon, sen blir det nog sängen.

Jag tog en liten vila samtidgt som  Mathias idag,så jag är inte direkt dödstrött, men min kropp skulle nog gilla om jag kom i säng i tid för en gångs skull.


Åker till Sala imorgon. Vi tar tåget så kommer Jocke med bilen på lördag. Det ska bli en upplevelse att åka tåg med barnen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards