Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Milla - 10 februari 2010 20:54

Tröttnade  på Mathias feber toppar, så jag ringde till Bromma närakut.jag ringde dit strax efter kl:18 och fick tid 19.30 Vi kom dit strax före halv och gick där ifrån ca 19.45 Det är så det ska vara.Inte behöva sitta och väntaq flera timmar på att få komma in.

Jaha,vad var det för fel? Var det något fel?

Ja, det var det, det var öron inflammation, igen.

Han har ju haft det förut,så nu blir det till att äta penicilin igen. Men nu vet vi iallafall vad det berodde på att han hade feber,så det är skönt.


Nu ska jag kolla klart på GE galan från Globen

Av Milla - 10 februari 2010 15:07

mathias feber vill inte gemed sig ordentligt.Den far upp och ner som en jojo. Ena stundetn 37,5 föratt sedan bli 38,8 igensen ner sen upp. Jag är trött på att vara hemma.

Just nu är han relativt pigg.Han sitter och kollar när Linn spelar Wii. Det är bra,det gerhenne lite träning.Jag skaspela lite jag med. Det ärju himla kul. När barnen sover ikväll ska jag nog taoch köra lite på "plattan",det ger bra träning.  just nu försöker hon paddla kanot,jag vill inte åka med henne om hon ska paddla, då kommer vi nog aldrig fram  . Men det vågar man inte säga högt, då kommer "surläppen" fram.


Imorgon får vi se hur det är med feberkillen.Jag hoppas att han är feberfri då.Jag har lite jag skullebehöva göra.Förhoppningsvis är Jocke hemma en stund på förmiddagen så att jag kan få lite uträttat. Det har inte gått på högvarv nhär hemma dom här dagarna.Men jag ska försöka tamig i kragen imorgon.


Nu ska jag prova att spela bowloing en gång och se om jag lyckas.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards