Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Milla - 8 februari 2010 18:50

" För den som alltid talar

om sina svårigheter är ingenting lätt"


" Det är alltid för

tidigt att ge upp"


" Den som enbart letar efter fel

- hittar ingenting annat"


" Hjärnan är mera som en

verkstad än en lagerlokal.

För att ett bra arbete ska

kunna utföras måste det

finnas många bra verkstyg"


"Vinnaren ser möjligheterna.

Förloraren ser problemen"


" Den som tänker långt

- går långt"


" Uppriktighet är inte att

säga allt man menar, utan

att mena alltman säger"


" Om du vet att DU gör ditt bästa,

kan DU lättare uppskatta DE som är bättre"


" man kan inte alltid välja hur

man har det, men du kan

alltid välja hur du tar det"

Av Milla - 8 februari 2010 17:41

jaha, då är det inte mycket kvar av den här dagen. Har varit hemma idag med Mathias,han har feber. Igår hade han lite över 38och idag vid 14 tiden hade han 39,8 så det var bara att ta fram alvedonflaskan. Jag hoppas att det inte blir långvarit,jag är redan less på att vara hemma. Men det är som det är.Det är tydligen sjukstuga på jobbet med.


Jocke jobbar kväll den här veckan,så jag har ju lite sällskap på dagarna, men det är ju tråkigt att sitta själv på kvällarna. Men nu har jag kommit igång med att läsa en bok som jag har börjat om på flera gånger. Så nu kanske jag kan komma igenom den. Jag har ju kommit längre än vad jag har gjort förut och den är riktigt bra.


Skulle ha spelat korpen idag,men jag får följa det on line istället. Måste bara ta reda på vilka banor dom spelar på. Annars blir det svårt att vetavilka banor jag ska kolla in.


Nu börjar det bli läge för att göra lite mat. Det får bli korvstroganoff eller pasta med korv,går snabbtoch brukar gillas av barnen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards