Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Milla - 5 februari 2010 22:49

Kollade på Let's dance, tycker att det var mer snack om vem som hade tappat flest cm runt midjan. Visst jag vill också tappa några cm runt midjan, men ska det inte vara dans underhållning och inget bantningsprogram?. Men man ska kanske ta och damma av dans pjucken och försöka tappa några cm. Men det blir lite jobbigt för min make är ju inte den som gillar att dansa  och jag tror inte att det ger så bar resultat och dansa med barnen. Det ger nog inte rätt träning att bara hålla handen och dansa runt runt som Mathias gör när vi ska dansa. Men dansar han själv är det en jäkla fart. Linn är väl lite mer dansant än Mathias, men jag tror inte att det blir den effecten som det ska vara.

Idag tog jag och passade på att simma lite i badhuset när Linn var på simskolan. Mathias fick vara hemma med pappa då. Skönt att kunna simma lite när man var där. Lite träning idag i allafall.


Imorgon ska jag åka och spela tävling i Högdalen. Hur det kommer att gå? Det vet man aldrig. Men man kan ju alltid hoppas att det kommer att gå bra.

Sen på söndag ska jag spela DM,fast jag hade inte tänkt göra det, men nu blev det så i varje fall. Bra träning om inte annat.


Dags för att slappa lite och känna att det är fredag.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards