Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Milla - 3 februari 2010 21:24

idag hade vi 100 dagars fest i skolan. Våra små elever hade gåtti skolan 100 dagar. Egentligen är det 101 med idag, men vi hade lovat dom att vi skulle ha lite festligheter när dom hade gått i skolan 100 dagar och så blev det.

Vi hade fixat med lite ballonger, lekar och popkorn. Jag tror dom tyckte det var kul. Jag hade 2 lekar utomhus, det var käka kex och vissla och stövelkastning. Min ena gummistövel fick sig en rejäl omgång kan jag lova ;)

Sen hade vi penna i flaska, plocka bönor med sugrör påtid, blåsa pingisboll över bord och stjärtlappsrace. Barnen frågade igår om dom fick klä upp sig och lärarna tyckte att det kunde dom få göra. Då pratade vi på fritids att vi också skulle göra det. Sagt och gjort, igår kväll kollade jag i garderoben och tog fram lite kläder. Så när jag satte på mig dom i morse och kollade mig i spegeln så kände jag mig som om jag jobbade på kontor (inge fel med det) Jag har idag haft på mig: vit blus, svart kjol och svart randig kavaj. Jag är inte direkt den som brukar använda kjol och kavaj.Inte samtidigt iallafall. Vissa som jag har jobbat ,med tidigare tittade på mig och bara gapade och frågade- Något speciellt idag? eller - Så där har jag aldrig sett dig varit klädd. När jag varnere på juniorträningen kom en lagkamrat  fram och sa_ Jag kändeinte igen dig, har nog aldrig sett dig så snyggt klädd förut förutom när du gifte dig. Det var faktiskt lite kul att skapa domreaktionerna idag. Man ska kanske göra det lite oftare :)


Nu ska jag bara slappa och kanske försöka träna mina ryggmuskler lite.

Imorgon ska jag iväg och simma med klass 2, det ska bli intressant.


Bye bye


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards