Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Milla - 22 januari 2010 21:09

Imorgon har vi ligamatch igen. Hemma även denna helg mot Bajen. Det är ingen lätt match, men det ska det väl inte vara när man spelar i allsvenskan. Men jag hoppas självklart att vi vinner. Det skulle vara väldigt skönt om vi kunde vinna.


Jag känner mig lite piggare mentalt. Det har varit en lite tuff vecka. Jag hoppas att nästa vecka kommer att bli bättre och att helgen kommer att vara slapp och underbar. Skulle nog egentligen behöva bli lite ompysslad. Men det är inte så lätt när Jocke jobbar kväll. Vi har knappt setts på hela veckan. Jag har gått och lagt mig när han kommer hem för att jag ska upp tidigt. Sen har familjen sovit när jag har gått till jobbet, sen har jag hämtat barnen eftersom han har jobbat. ibalnd är det skönt att vara självmedbarnen,men oftast har vi setts endel, men inte denna vecka känns det som. Nästa vecka blir det lite bättre. Men sen jobbar han helgen, men då är det inte så sena kvällar iallafall.


Sitter på ryggen i soffan  kan man säga. Barnen leker för fullt. Mathias han hamrar eller spela "obling" noch Linn leker med Pet shops. Så det är lungt och skönt.

Jag ska ta och kolla lite på handboll sen antar jag. Men Sverige har ju inget att spela för, men det kan vara kul att kolla ivajefall. Kan vara bra uppladdning.


Jag hoppas alla får en trevlig kväll!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards