Alla inlägg den 19 januari 2010

Tom

Av Milla - 19 januari 2010 22:08

jag skulle vilja att det skulle bli lite varmare och att sommaren kommer med storm steg. Jag gillar vinter,men nu får det vara bra.

Känner mig lite tom inombords. kan inte tala om varför, för jag vet inte.Ibalnd kännerjag mig glad, ibland lite nere, ibland tom och ibland lycklig. Vissa dagar känner jag en blandning av alltihop samtidigt. Varför? Vet inte. Jag gillar mitt jobb, har nära och kära vid min sida,men ibland känns detsom om det är något som fattas,men jag kan inte sätta fingret på vad det ärsom fattas. Kanske det ärvädret eller, jag vet inte vad.

Hade tänkt att jag skulle ha gjort ett armband idag. Blev glad närjag fick ett sms om att sakerna hade kommit,men nu närjag väl ärhemma och barnen sover så har jag inte som helst lust.


Saknar vissa människor. Några som har betytt väldigt mycket för mig. Många betyder mycket fortfarande som finns omkring mig i min närhet. Sen saknar jag vissa som inte finns kvar i min närhet. Min pappa saknar jag enorm mycket just nu. Ändå är det inte den här tiden på året som allt hände. Då brukar jag ha det lite jobbigt, men den är ju inte nu. Jag får försöka rycka upp mig. Men det ärinte så lätt jämt. Vissa dagar är det skönt att få dra sig lite undan och tycka synd om sig själv,men jag tycker egentligen inte synd om mig själv. Vet inte om jag har känt så här någon gång förut. Man försöker vara stark och stötta, hjälpa andra och sånt. Men just nu känner jag att jag inte orkar det ordentligt så mycket som jag vill.Jag har vänner jag kan prata med,men närman inte vet vaddetärså ärdet svårt. Det finns en vän som jag känner att jag skulle vilja prata med,men jag vet inte om jag ska ringa eller inte. Känner mig lite sviken av den personen. Men det är inget nytt att jag inte pratar med den så ofta, men nu är det väldigt längd sedan. Vet att den härperonen inte mått så bra själv,men jag känner mig nog lite sviken av den föratt den inte har kunnat höra av sig.Det har alltid varit jag som ringt de senaste gångerna. Imorgon skajag ta och ringa höra hur det är. Då kanske jag mår bättre. Jag hoppas det iallafall.


Go natt go vänner.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards