Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Milla - 17 januari 2010 16:59

Familjen tog och åkte till Hammarby sjöstad och kollade på innebandy idag. Min kusin F skulle dit och spela. Dom spelade bra fram tills dom skulle avsluta på mål. Dom förlorade matchen. Men det var kul att träffa henne. Pratade lite eftermatchen.Barnen är som galna i henne. Det blev stort kramkalas. Träffade även en annan kompis som har tagit över ena tränarrollen fördom.Det var kul har inte pratat med honompå ca 5-6år, Men när han så att det var jag som kom strax efter matchen börjat pratade han med mig. Lika fin som förut var han :)

Det var kul att träffa honom också.

jocke drog iväg tidigt imorse och spelad bowling i Tyresö.Dom vann. Men Jocke tyckte inte att han spelat bra.


Nu sitter jag här och gör ingenting egentligen.

Linn har en kompis här. Så där leker dom hur bra som helst.

Ikväll orkar jag inte laga någon mat,så det får bli att vi åker till grillen och köper något. Ibland får man vara slö och lat.


hoppas att helgen varit toppen


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards