Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Milla - 12 januari 2010 17:11

Jobbat som vanligt. D är sjuk så N har varit hos oss och jobbat. Hon kommer även imorgon. Hon jobbade medbarnen förra året, men pluggar nere i Lund nu.

Nyss hem kommen, mathias sitter här bredvid och sover, det kostar att ligga på topp ;)

Ska strax gå och laga lite middag. Rökt skinka på risbädd med beasås, in i ugnen och på med lite riven ost. Vet inte hur det kommer att smaka, men jag hoppas att det kommer att smaka bra.

Imorgon har halva jobbveckan gått och det känns inte helt fel.

Idag hade jag pärlpyssel med ca 8st i verkstan, dom var jätteduktiga. Vi gjorde små möss. Dom fick all världens färger.


Ikväll ska jag komma i säng i tid, vilket jag inte gjorde igår fast jag skulle det. Fastnade på msn meden vän i ca 1½ timme. Är lite trött idag,men det ärdet värt. Alltid lika trevligt att prata med henne, när vi nu gör det.

Det blir kanske inte så ofta, så därför gör det inget att det blev sent igår.


Nu ska jag fixa maten så att vi får lite i magen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards