Direktlänk till inlägg 8 januari 2010

Om några timmar....

Av Milla - 8 januari 2010 09:11

bär det iväg till Sala. Men först behöver jag packa och städa lite.Skönare att komma hem till ett städat hus, men även om jag lämnar det städat så är det ju inte säkert att det är städat när jag kommer hem. jocke ska ju vara kvar hemma. men jag tror inte att han stökar till så mycket. han jobbar ju i helgen så han kommer ju inte att vara hemma så mycket.


En kompis fick barn här för någon dag sedan, hennes förlossning tog ca 45 min. Tänk den som fick den. Själv höll jag på 16 timmar med Linn och 8 med Mathias.

Fick höra av en fd arbetskamrat att det tar ca halva tiden vid andra barnet jämnfört med första och det stämmer faktiskt.Åtminstonde så var det så för mig. Mer eller mindre på minuten. Helt otroligt.


Idag ska mamma åka och häma våra tröjor som jag missade att hämtaut här under julhelgen. Dom var beställada i Sala.Jag hoppas att dom finns där nu,men det borde dom ju eftersom närjag skulle hämta domså taladedomom att dom var tillbaka skickade.


Är lite orolig inför matcherna imorgon.Det är3 st som brukar vara medsom inte kan spela i helgen. Det kommer att bli tufft,men jag hoppas att det kommer att gå vägen. Vi skulle verkligen behöva vinn och få lite självförtroende. Vi förlorade ju den sista matchen innan jul. Nu ska det bli kul med T som UK.I helgen är det första matcherna som han har hand om det ordentligt. Jag hoppas på 4 poäng.

Nu ska jag ta och packa lite. 

 
 
Ingen bild

Brizen

8 januari 2010 15:29

Hoppas du får det superfint i Sala..

Wow 45 min, låter otroligt snabbt, tur för henne!

16 timmar var extremt.. tog mellan 3-4 h förmig och de var ändå som de längsta timmarna, så förstår att det var kämpigt!

Kramar, lycka till med spelet ! !

 
Stina

Stina

8 januari 2010 21:14

Men hörru, det är klart att vi kommer att vinna imorn!! Vi är ju bäst... Eller hur? ;D
Ses imorn pigga och glada.

http://chrisses.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Milla - 26 september 2013 22:46

Just nu vet jag varken ut eller in. Ska det lösa sig? Kommer det att bli annorlunda? Hur kommer känslan att bli? Finns många frågor och antagligen flera svar än vad det finns frågor. Det är ju inte bara en sak frågorna gäller utan det är många. På fl...

Av Milla - 26 juni 2013 19:03

Då var äntligen mina 3 år på Högskolan över. Idag kom svaret på den sista tentan, skolpolitik och det blev G. Det har varit många tårar, mycket med skratt, en hel del frustration och många timmar med studentlitteratur. Men nu är den tiden ett minne b...

Av Milla - 28 maj 2013 21:11

Idag var det näst sista tisdagen på högskolan. Känns helt underbart samtidigt som det känns lite tråkigt. Alltså blandade känslor som snurrar i min kropp. Jag kommer absolut inte sakan alla läxor, böcker och tentor, men jag kommer att sakna många av ...

Av Milla - 6 april 2013 22:46

Många tankar som snurrar runt i min skalle. Har svårt att sätta fingret på vad jag ska göra, vilket beslut som ska fattas, hur jag ska agera mm mm. Men jag känner att jag måste agera. Men hur ska jag agera? Vad har jag att vinna och vad har jag att f...

Av Milla - 16 mars 2013 22:04

Just nu är jag inne i en tuff period. Efter snart 3 år på distans på högskolan, håller jag på med C-uppsatsen. Vi fick välja på att skriva den själva eller skriva den 2 och 2. Jag och en kurskamrat valde att skriva den tillsammans. Vi tyckte att det ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards