Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Milla - 8 januari 2010 09:11

bär det iväg till Sala. Men först behöver jag packa och städa lite.Skönare att komma hem till ett städat hus, men även om jag lämnar det städat så är det ju inte säkert att det är städat när jag kommer hem. jocke ska ju vara kvar hemma. men jag tror inte att han stökar till så mycket. han jobbar ju i helgen så han kommer ju inte att vara hemma så mycket.


En kompis fick barn här för någon dag sedan, hennes förlossning tog ca 45 min. Tänk den som fick den. Själv höll jag på 16 timmar med Linn och 8 med Mathias.

Fick höra av en fd arbetskamrat att det tar ca halva tiden vid andra barnet jämnfört med första och det stämmer faktiskt.Åtminstonde så var det så för mig. Mer eller mindre på minuten. Helt otroligt.


Idag ska mamma åka och häma våra tröjor som jag missade att hämtaut här under julhelgen. Dom var beställada i Sala.Jag hoppas att dom finns där nu,men det borde dom ju eftersom närjag skulle hämta domså taladedomom att dom var tillbaka skickade.


Är lite orolig inför matcherna imorgon.Det är3 st som brukar vara medsom inte kan spela i helgen. Det kommer att bli tufft,men jag hoppas att det kommer att gå vägen. Vi skulle verkligen behöva vinn och få lite självförtroende. Vi förlorade ju den sista matchen innan jul. Nu ska det bli kul med T som UK.I helgen är det första matcherna som han har hand om det ordentligt. Jag hoppas på 4 poäng.

Nu ska jag ta och packa lite. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards