Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Milla - 4 januari 2010 22:11

Idag började jag jobba igen efter 2 veckors ledighet. Det har varit skönt att ha varit ledig så pass länge, men samtidigt är det skönt att vara tillbaka i vardagslunken igen. Det var inte allt för slitsamt på jobbet idag. Det var ca 25 barn och 6 personal. Imorgon kommer det kanske lite mer barn,men man vet aldrig. Det som är lite tråkigt är att dom som har anmält sitt/sina barn och inte kommer inte kan lyfta på luren och tala om att de blir hemma någon dag till. Då skulle man ju kunna gå ibväg från skolan och göra något annat, men när man inte vet så måste man ju vara kvar. Jag öppnade idag och var på jobbet ca 7min före öppningen, 1 barn var anmält att det skulle komma 06,30, men första barnet kom ca 07,30.Kul eller inte.Inte så värst om jag ska vara ärlig. Men nu fick jag fika i lugn och ro och sen plocka lite.


Här hemma höll linn på att somna redan kl:17, men då blev det fart på mig. Här ska inte sovas något, då kanske det blir till att sova i sin egna säng hela natten istället. Fick henne att vara vaken och sen somnade hon fint till ice age 3 istället omkring 21.Perfekt


Nu skulle jag behöva plocka in i diskmaskinen,men jag sitter så skönt i soffan.

Har faktiskt inte så värst mycke träningsvärk efter gårdagen, vilket är superskönt med tanke på att jag ska spela imorgon. Imorgon kommer även laget till helgen att läggas ut på klotterplanket, ska bli kul att kolla hur det ser ut. T skulle även skriva vilken man kommer att spela med. Jag antar att jag kommer att få spela i helgen, för det fattas lite folk.

Tävlingen jag spelade i Högdalen är nu avslutad. Jag hamnade på en fin 7:de plats. Det är jag jättenöjd med.


Nej, nu måste jag ta mig i kragen och plocka in disken,sen ska jag gå och lägga mig.John Blund börjar göra sig hörd. Jag hör hur hans helikopter börjar komma närmare.


Go natt!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards