Alla inlägg den 30 september 2009

Av Milla - 30 september 2009 22:59

Vad har jag haft för mig?

Jobb, mamma på besök,ringt om mina "försvunna" pengar,jobb,matlagning m.m

Det har varit full rulle sista dagarna. Mamma på besök och Mathias sjuk igen. Tur att mamma har varit här så att man inte har behövt vabba. Men på fredag får han nog gå till dagis igen.

På lördag är det dags för liga igen. Denna gång hemma, så vi får hoppas på vinst. Det är roligare att vinna än förlora och nu har vi förlorat 2 matcher så nu är det dags för vinst igen, hoppas jag.


Tränade idag före juniorerna och det gick ganska bra. Ville inte låta mamma ha barnpassning hela dagen + kvällen.


I lördags var jag och tog lite bilder på mig själv. Blev väldigt nöjd med dom. Det var lite svårt att välja, men det blev några till slut. Tack S för att du följde med och för dagen.

Här kommer några av bilderan:          Det var allt för denna dag.

Kram på er alla och gonatt!



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards