Alla inlägg den 24 september 2009

Av Milla - 24 september 2009 21:43

Imorgon slipper jag ta bussen till jobbet, HURRA!

Jocke var och betalde och hämtade min "lilla" nya bil idag, ska bli himla kul att köra den till jobbet imorgon. Egentligen är den ju inte min, inte riktigt, men förhoppningsvis snart. Men strunt samma, just nu tänker jag inte tänka i dom banorna. Jag ser den som min.


Jag hade lite tur i morse när jag satt och väntade på bussen, då kom en målare förbi som var och målade matsalen när jag jobbade på mitt förra jobb, så jag fick skjuts av honom till OKQ8, så jag var på plats 30 min innan jag började. Men det gjorde inte så mycket.


Ikväll har jag städat och plockat, mamma kommer ju imorgon så då måste det ju se skapligt ut, annars får man höra det hela tiden hon är här plus lite till. Sitter och väntar på att tvätten ska bli klar, sen när den är hängd ska jag gå och sova. Skulle verkligen behöva komma i säng itid ikväll, det har blivit lite för få sovtimmar. Kan inte fatta att det ska vara så svårt att gå och lägga sig.


Jag har en bil igen :)


Imorgon blir det nog tacosoppa till middag. Men först är det simskola och lite handling.


Nu ska jag fortsätta lite till med att plocka och sen krypa ner i sängen.




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards