Alla inlägg den 19 september 2009

Av Milla - 19 september 2009 22:51

Var först och lämnade barnen hos farfar, vi hade match, skulle till Norrtälj och lira.

Sen skuue vi hem till M och N på middag och sova över. m och Jocke var först och spela golf sen var det middag. Men det blev ett snabbt slut med en hemresa. Jocke började må dåligt strax innan middagen. Han hade varit där i ca 1 timme. Tack J för att du skjutsade hem oss. Du har en upp att hämta där. Det är alltid skönare att vakna hemma när man inte mår bra.

N vi får ta igen det en annan gång, ni kan komma hit och bo i lillstugan så får vi ta igen den här kvällen.


Så nu sitter jag i soffan, tv är inte en spåslagen och barnen och jocke sover och det är lungt och stilla. Inte ens katten är inne :)


jag ska väl ta och gå till säng ja med, har ju match imorgon igen, men då ska vi ta 2 poäng. Spelade lite bättre idag än vad det har gått tidigare iår, men i mogon är en annan dag. Men jag ska göra mitt bästa vilket jag alltd försöker göra.


Ha en fortsatt trevlig helg, det som är kvar av den.

Kram kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards