Alla inlägg den 16 september 2009

Av Milla - 16 september 2009 22:40

Igår när jag kom hem efter en lång väntan hade internet här hemma lagt in om strejk. Hur jag än försökte så fick jag det inte att funka.

Idag har jag varit hemma med Mathias som hostade halva natten igår. Sen mot kvällningen skulle jag åka och lämna tillbaka svärfars bil som jag hade fått låna och så skulle jag hmta min, men när jag ringer honom jag har köpt bilen av så får jag höra att den gått sönder och jag ber att få pengarna tillbaka, då berättar han att han har betalat tillbaka sitt lån för mina pengar så han har inga pengar att ge mig. Jag höll på att gå upp i atomer så arg var jag. Tur att han inte stod bredvid mig just då. Jag var så jävla förbannad så jag kokade.

När jag hade fått skjuts av min svärfar hem så samlade jag mig lite, sen ringde jag upp honom igen och försökte vara lugn. Trologtvis var det fläktremmen som hade gått sönder. Har jag tur så var det bara den och inget annat, då har jag sagt att jag ttar bilen, men har jag otur så har hela motorn pajat och då står jag där. Men han kan ju iallafall inte betala tillbaka mina pengar. Men jag har sagt att jag ska ha mina pengar senast fredag. Vid 17 tiden imorgon ska han ringa mig och tala om vad dom har sagt på verkstan där den står nu. Det är bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa. Just nu vet jag inte vad som är det bästa, antagligen att det är motorn också så att jag får mina pengar och sen får börja om från början med att leta ny bil.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards