Alla inlägg den 14 september 2009

Av Milla - 14 september 2009 21:35

Barnen sover, Jocke jobbar kväll och jag sitter med datorn och gör inget speciellt. Det är så himla skönt. Bara hoppas på att hela veckan blir lika skön. men det vet jag att den inte kommer att bli. På onsdag är det ju juniorträning och så, då blir det lite mer stress och jäkt, sen ska jag ju hämta bil och lämna tillbaka bil. Det går bra när man är hemma, men det är lite jobbigt när baren somnar i bilen , sen ska man bära in och försöka att låta bli att väcka under förflyttningen. Inte alltid så lätt, men jag hoppas att det inte blir allt för jobbiga kvällar, då är det nästan skönt när Jocke jobbar kväll.


Idag var H tillbaka med armen i paket, men det gick riktigt bra. Han for fram och tillbaka hela tiden. idag hade vi fritidsgympa inne med 1 grupp, dom fick springa av sig enhel del så eftermiddagen blev riktigt lugn. Skönt skönt.


S och S spelade korpen idag, hörde av Jocke att dom vann med 12-0. Försökte följa det på online scoringen, men det var inte så lätt, först vissgte jag inte vem som var vem och sen så skulle Mathias och Linn lägga sig, så då var jag lost. Men do vann ju och det är ju det som räknas.


Nu är det dags för en dusch och sen i säng.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards