Alla inlägg den 6 september 2009

Av Milla - 6 september 2009 18:00

Ville inte kliva upp i morse, det var segt och jobbigt. Firade segern igår med hela 1 33:a öl, så jag kan inte skylla på att jag var bakis.

När alla hade fått i sig frukost, valt kläder och borstat tänderna så var det bara att försöka få med sig alla grejer ner till svärfars bil som jag har fått låna av honom några dagar. Det var barn, barnbilstolar,blöjväska, handväska och sig själv. Så bar det först iväg till hallen fär att kolla på Hovets B-lag iväntan på att affärerna i Vällingby skulle öppna. Åkte till Vällingby för att handla födelsedagspresent till D som hade kalas idag. Sen passade vi på att handla lite nya brallor till Linn eftersom hon vuxit ur de flesta. Kalaset började 12, men vi blev ca 15 min försenade. Men men det var ok ändå. Stannade kvar och pratade och umgicks med S och H. Sen blev det hemfärd med stopp på ICA för att handla till middagen. Nu står maten till Jocke och mig i ugnen och barnens ska jag strax fixa. Efter det så kommer det bli till att sitta på rumpan i soffan medans det är bolibompa, efter det blir det bad för barnen och sedan sova. När dom sover ska jag ta och läsa i min bok och bara rå om mig själv.


Imorgon stänger fritids/dagis tidigare så jag ska börja lite tidigare och sluta lite tidigare, när jag har hämtat barnen så kommer jag nog att ta mig till hallen och träna en sväng. Måste träna lite extra så det är bara att passa på nu när man slutar tidigare.


Nu ska barnen få lite mat dom också.

Hoppas att alla har haft en trevlig helg!

Kram på er!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards