Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Milla - 31 augusti 2009 22:17

Tänk om dom alltid kunde vara så här glada, då skulle det vara en enkel match ;)

Av Milla - 31 augusti 2009 21:21

Imorse lämnade jag barnen på dagis och fritids. Det var kallt ute. Nu kommer väl hösten med storm steg. Jag gillar hösten, men det är lite kallt.


Idag var det en mindre matsäck att packa till fritids, imorgon är det lunchmatsäck att packa. Linn ska iväg på "brandkårens dag" på träkvistavallen. Det brukar var intressant. Hon kommer säkert att ha mycket att berätta när hon kommer hem.


Jaha, idag fic Tony G sparken från Bajen, men jag vet inte om det är rätt. Kan man inte göra mål på sina chanser så är det kanske inte tränarens fel. Men vad vet jag. Något ehövs ju göras, men jag vet inte om det här är den bästa lösningen. Dom har ju förlorat många bra spelare och det är ju inte så lätt att tappa dom under säsongen. Men jag hoppas att det blir bra och att dom hänger kvar och slipper kvala. Kan inte förlora så mycket mer och det ska gå vägen.


Imorgon har jag ganska kort dag att jobba, det ska bli skönt. Men jag måste upp tidigt, inte lika skönt. Men det går.

Nu ska jag ladda för att kolla på Zlatan, om han nu får spela.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards