Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Milla - 27 augusti 2009 20:09

Nu är snart denna vecka gjord. Skönt, fast jag tycker att veckorna springer iväg. Inget jag klagar på, förutom att man blir äldre snabbare :)

Men det är inget jag lider av, än så länge iallafall.

Dagen har varit kanon. Först var jag i klass, sedan gympa med J, alltid lika roligt att prata med honom och träffa honom förstås. Sen var det rastvakt och egen rast, efter det dags att gå till skogs och plocka blåbär igen, det kryllar av det i skogarna. Gruppen som plockade idag låg inte på latsidan. Dom var jätteduktiga. Så imorgon blir det minst 2 plåtar med blåbärspaj. Smaskigt!

Sitter just nu och kollar på dam fotbolls EM, Island mot Norge, inte så roligt kanske, men det duger att slötitta på, hade varit kul om det hade varit Sverige som spelade.

Mathias sover och jag väntar på att Linn ska somna sen tänkte jag plocka lite här hemma samt ringa min mnsta kusin och gratta henne då hon fyller idag, vågar inte glömma det, då kommer man väl att få höra att man har blivit gamal och glömsk ;)

Trodde att vi skulle åka till Sala i helgen, men tydligen hade jag missuppfattat det hela eller något sånt. Nu blir vi hemma så då kan man kanske passa på att knata ut i skogen och kolla om man hittar några goda svampar. Men det är ju bara kantareller som är gott, smörstekat på macka mmmm.

Imorgon är det simskola för första gången, det ska bli intressant och se hur det går nu när jag måste ha Mathias med mig, men det kommer nog att gå bra, hoppas jag iallafall.

Nu ska jag försöka sätta igång och sedan lägga mig på spikmattan och läsa lite i sista boken av Mari J.

Ha det så gott!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards