Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Milla - 12 augusti 2009 22:53

.... men är uppe i för mycke varv för att kunna somna nu. Har varit och spelat hall ligan. Stod över första matchen mot Åkeshov, men spelade de andra två. Spelade väl 2 bra serier i första matchen. Sen fick jag till det i andra matchen. Då slog jag 651 rent på 3 serier. Har nog aldrig spelat så bra förut. Får väl tacka det nya klotet för det och hoppas att det håller i sig när ligan börjar om några veckor.


Nu måste jag snart gå och hänga tvätten, sen måste jag nog försöka sova, har varit vaken sedan kl:05,30. Börjar kännas i kroppen :)

Man är ju inte purung längre ;)


Kram och snart god natt!

Av Milla - 12 augusti 2009 15:06

Jaha, nu är jag inne på vänskap igen. Man tror att man känner en person väl, men ack vad man kan bedra sig. Ibland kanske jag blir irriterad på småsaker, men det tror jag alla blir.

Jag vet inte om jag är naiv ibland eller vad det kan vara. Missförstånd? Kanske. Men hädan efter ska jag verkligen tänka mig för innan jag släpper in någon på livet som vän igen. Jag ska tänka mig för både 1,2 och 3 gånger.


Inskolningen idag gick bra, det tycket även inskolefröken. Imorgon blir det vila efter maten också. Då får jag kanske tid att ta en liten promenad när han vilar. Kan inte tänka mig att jag behöver sitta i personalrummet och vänta i ca 4 timmar. Då kan jag passa på att power walka lite, det skulle vara skönt.


Sitter just nu i soffan och väntar på att tiden ska gå,sen ska jag ner till hallen och spela lite. Var ner en sväng och testade nya klotet, det gick rätt så bra. Får se om jag spelar med det ikväll, men det gör jag nog. Inte alla 6 serierna tror jag.


Nu ska jag starta en tvättmaskin och sen dammsuga lite. Det behövs verkligen. N du är inte den enda som har det rörigt hemma just nu :)

Av Milla - 12 augusti 2009 07:10

Sitter här nu med en kopp kaffe. Barna tittar på Nickilodion. Snart är det dags för lite frukost för att sedan klä på sig för att åka till fritids och dagis. Idag ska Mathias äta på dagis och imorgon vila så hoppas vi att det är klart med inskolningen sedan. Dom vill ju att man egentligen skolar in i 2 veckor, men det känns lite jobbog dels för att jag bytt jobb och sen när han har gått förut.


Inte så kul väder ute, men då blir det kanske inte så varmt i hallen ikväll när vi ska spela. Halljonen gick vidare så om vi skulle gå vidare så måste vi ha barnvakt imorgon. Men förhoppningsvis kan farfar då, han behöver ju inte på måndag när fritids och dagis är stängt, Jocke har kortvecka så då är han ju ledig.


Nej, dags att dricka kaffet så att det inte blir kallt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards