Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Milla - 11 augusti 2009 19:57

var gjorde om mina naglar idag, blev riktigt nöjd den här gången.

När jag satt däe så kom det en regn skur, men det hade inte regnat så mycket här hemma, vilket känns skönt.


var ner en sväng till hallen och kollade en match i hall ligan. T,N och C kom förbi. Dom skulle till Brännkyrka och borra klot till helgen. hade varit kul att spela den tävlingen dom ska spela på lördag, men Jocke jobbar så jag är hemma med barnen. Har haft barnvakt så mycket nu den sdenaste tiden, så jag känner att jag måste vara med barnen. Jag har ju inte skaffat barn för att leja bort dom jämt, det kommer säkert att bli att man måste ha hjälp när ligan börjar ändå. Men vi ska nog kunna komma på något kul att göra iallafall.


Nu ska jag försöka plocka lite här hemma och dammsuga en snabbis innan jag stoppar barnen i säng.


Tack för idag!

Av Milla - 11 augusti 2009 08:08

Igår strax innan Mathias skulle gå och sova för natten, satt han och kollade på Dora vid minj dator. Sen när jag kollade så var min röda lilla plupp borta. operation leta började. Vi lyfte på soffan, kolla under bordet letade och letade men vi hittade den inte. Imorse när jag skulle byta blöja på Mathias, vad låg där? Jo min plupp. Det blev till att göra rent den och sätta tillbaka den. Man kan hitta mycket i en blöja :)


Idag kommer dagen att rulla på förfullt. Jag skulle verkligen behöva dammsuga här hemma och fixa ordning lite på Linn rum, men det får någ bli imorgon.


Nu ska jag börja göra barnen i ordning för dagis och fritids.

Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards