Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Milla - 31 juli 2009 22:14

Nu är man mätt och belåten, sitter med lite vin och käkar chips med god dipp som är special gjord här hemma med bla vitlök, gott gott.


Båda barnen sover gott och jag hoppas att vi kan få lite sovmorgon imorgon, det skulle vara skönt. Funderar på om jag skulle åka till en drop in frisör och klippa barnen. Det skulle inte vara en dag försent.


Kan man hoppas på lite sol imorgon? Eller ska man planera dagen inne med en bra bok? Är inne på Maris fjärde bok nu och det är spännande.


Just nu sitter jocke och B och kollar på V, vilket jävla skräp!!!

fattar inte att man satt som klistrad förut när det sändes. Men då var man ju ung och det är man ju fortfarande, eller?


Nej, nu ska jag vara lite trevlig :)



Av Milla - 31 juli 2009 17:01

idag har det rullat på. imorse var jag iväg och hjälpte en tjej som skulle bli klar med sin utbildning och behövde träffa en person till och det var jag.

Sen hem och klippa gräsmattan och tvätta lite. Men nu är allt avklarat och det känns skönt. Nu ska jag snart ta och pröva en ny maträtt, blev bjuden på den av min moster när vi träffade henne. Den var super god, få se om jag klarar av att göra den lika god som hon gjorde den.


idag är det sista semesterdagen sen är det jobb i en vecka innan jag har en vecka till. Det känns både kul och sorligt på samma gång. Skönt att komma in i vanliga rullor igen men samtidigt sorligt att inte ha ledigt. jag har ju semesterdagar att plocka ut, men det kan ju vara bra att ha kvar om man vill vara ledig omkring jul. Nu kommer det ju att vara lite svårare att få ut ledighet då eftersom jag kommer att jobba med fler barn på dagarna.


nästa vecka ska jag ev kolla på ny boll, känns som om det skulle behövas, det var ju några år sedan sista bollköpet. Men det kommer att svida lite i plånboken efter det, men men det är ju inte så ofta man spenderar pengar på sig själv och nu behöver jag göra det.


Jag hoppas att helgen inte kommer att gå allt för fort, vill suga lite mer på ledigheten :)


Har även haft en lång lekstund ute med barnen idag. Det har varit studsmatta, fotboll, tennis, rockring, golf och springning. det känns bra att dom h<ar fått sitt också. Nu står mathias här och skriker och tjatar om att vi ska ut igen så det är bara att hoppa i dojjorna och ut och leka en sista sväng för idag innan det blir dags för mat.


Hej så länge!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards