Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Milla - 29 juli 2009 22:27

Idag hade jag ringt en kompis till L som skulle komma hit och leka lite. Det var några trevliga timmar som försvann snabbt. Jag hade bävat lite för det här besöket, men det gick bra.

Sen fick vi skjuts till hallen för att hämta min bil som hade varit utlånad över natten. När vi kom in i hallen var det inte en kotte där så jag passade på att träna lite. Började med 191 det gick riktigt bra. Spelade några till serier och det gick lite upp och ner. Men kul var det. Har inte känt något direkt sug under semestern, men nu börjar det komma tillbaka. Måste skaffa en ny boll bara, ska ringa och kolla om det finns någon tid att boka som passar.

Sen har min kusin fyllt 20 idag, fan va tiden går. Hon är ju stor nu...

Hon kommer hit nästa vecka och hälsar på, får väl se till att ha en liten present då att ge henne. Det är hon och pojkvännen som kommer, vet inte hur länge dom stannar men det är kul att hon/dom vill komma ut hit även om det bara är för dagen.

Imorgon är dagen fullspäckad, men det känns okej. Då kommer barnen att somna tidigt förhoppnigsvis.


Nu ska jag ta och slappa lite inna jag knyter mig.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards