Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Milla - 27 juli 2009 23:00

Har setat och letat tatueringar. Min kusin och jag ska göra nya tatueringar, så jag har setat och kollat lite nu ikväll. Jag vet vad jag vill ha och vart, men man ska hitta någonbra bild man vill ha också, nu tror jag att jag har hittat en. Måste skriva ut den och kolla så att den passar. Läste på deras hemsida att det är lite svårt att få tider, men jag ska ringa dit och höra mig för lite. Spännande, spännande.


Dags att hänga tvätt och sen ligga på spikmattan.

Kram på er!

Av Milla - 27 juli 2009 14:57

Idag går tvättmaskinen för alla krafter den har. Nu är det bara att tvätta och hänga som gäller.

Har varit en sväng till Solna och lämnat in mitt örhäng som gick sönder när vi var i Sala. Får se om det går att reklamera, dom skulle ringa om det.

bytte L:s "foppatofflor" som hade gått sönder. Sen passade jag på att handla en orgasmatron. Det är helt underbart, men det är skönare om en annan "kör" den, men det funkar att göra själv också.

A kom förbi och hämtade sakerna han glömde på semestern.

Har även varit och tagit kort till mitt nya körkort, jag ser ut som en straff fånge som ser en orm framför sig, har jag tur så kommer jag inte att behöva visa det allt för många gånger. Den som kommer att se det kommer att hoppa och skrika av rädsla :)

nu ska jag ner och starta en ny omgång tvätt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards