Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Milla - 11 juli 2009 20:26

Då börjar den här dagen gå mot sitt slut. Jag hoppas att morgondagen blir roligare. Något måste hända då, en till sån här dag vill jag slippa på ett bra tag.

Pratade med Peppe idag, då blev jag på bra humör, ska försöka träffa honom när vi åker till S i veckan som kommer. Vi tänkte mellanlanda där inna vi far upp till Dalarna. Kan va lite skönt. Han var och skulle spela poker, men det var ingen där när han ringde, men dörren stod öppen så det var bara att knata in. Har inte träffat honom sen nyår, så det ska bli kul. Honom kan jag sakna jättemycket. Nu ska jag kolla lite på tv, sen tar jag nog fram spikmattan och njuter lite.

Av Milla - 11 juli 2009 14:41

Igår var det inte den bästa dagen i mitt liv. Dagen var helt okej, men kvällen kommer inte att ligga på min toplista. men det är som det är.

Har setat ute och läst lite idag, men det är ju ingen värme direkt. Om vi skulle få främmande idag så skulle det vara upplyftande tycker jag. Då skulle jag iallafall ha någon att prata med. Förutom barnen vill säga. Så kul har min dag varit än så länge.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards