Alla inlägg den 13 juni 2009

Av Milla - 13 juni 2009 22:25

Snart är midsommar här och sedan blir det mörkare och mörkare för varje dag som går. Var fan är solen och värmen? Ska man behöva fira midsommar i raggsockor, topluva och dunjacka för att kunna klara av att fira utomhus? Nu har jag tröttnat på det här, tur att man ska åka iväg i en vecka till förhoppningsvis lite sol och värme. Idag var det iallafall +29 och sol, låter ju inte helt fel.

Av Milla - 13 juni 2009 14:26

Sitter och väntar på att klockan ska ticka iväg. Linn är på kalas och jag ska hämta henne kl 15. Sen blir det hem och börja röja. Måste tvätta och städa lite. Jag fattar inte, men det blir rörigt så himla fort. Ibland undrar jag om det är någon som kommer hit och stökar till det för oss. Men jag antar så INTE är fallet.

Hade hoppats att vädret skulle vara lite finare, men men då är det lite skönare att gå här hemma och plocka lite.

Vet inte riktigt vad vi ska stoppa i magen ikväll, men något lär det ju bli. Eller så skulle man skita i det och kanske kunna tappa något kilo.

Det skulle vara riktigt gott med grillat, men det är för kallt för det. Fattar inte att det kan vara så svårt att komma på vad man ska äta ibland.

Får kolla om Jocke har något förslag.

Nej, nu ska jag snart ta och åka iväg så det får bli mer skrivade sen.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards