Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Milla - 7 juni 2009 22:29

Nu är det bara 4 dagar kvar eller rättare sagt 3 sen den fjärde så är det över. Då slipper jag vissa uppgifter på skolan som jag har blivit mer eller mindre beordrad att göra och jag kommer inte att gråta när jag slipper den uppgiften, för den är PISS.

Jag har blivit så jävla irriterade ikväll så att jag skulle kunna skrika rätt ut och slå någon riktigt hårt. Men nu är det som det är. Bara att gilla läget.


Lite uppdatering från helgen. I fredags var det kaos. Bron gick ju sönder vid Tappström och var trasig mellan ca 12.20-16.30 Köerna som bildades var inte kul. Wkulle ta ut pengar och lämna till en mamma på dagis för present till fröknarna, fick inga pengar, men det stod på kvittot jag fick att jag hade tagit ut en summa, men bara kvittot kom ut. Farfar skulle vara barnvakt, han fick komma till hallen och hämta barnen, men det gick bra. Sen var det whiskeybowling och den var trevlig.

I lördags så hämtade vi barnen vid 10 tiden sen var det hem en sväng innan jag var och hämtade en kompis till Linn som skulle komma och leka. Sen var det full rulle här hemma till 19 tiden. Mycke kramar när han blev hämtad. Sen kom S förbi och kollade på fotbollen och sen kollade vi på NHL.

Jocke åkte iväg i morse och spelade golf med P. Jag tog ett ryck på eftermiddagen och klippte nästan hela gräsmattan, jag får klippa klart det sista imorgon om det inte regnar.

Nu väntar spikmattan.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards