Alla inlägg den 2 juni 2009

Av Milla - 2 juni 2009 19:14

Jag hatar såna här dagar. Regn från att det man slår upp ögonen tills man går och lägger sig.

Sitter och kollar på Miami ink, fan vad man vill göra flera. Men det är ju ingen ide innan sommaren. Men det kommer nog att bli 1 till, sen är jag nog klar, tror jag. Man ska aldrig säga aldrig.

På jobbet känns det inte så kul nu, vi håller på att packa allt som vi kan ha användning för på Ekebyhov. Det känns vemodigt att behöva packa allt och så, man har ju inte valt det här själv, snarare blivit tvingad. Men jag har/kommer inte att måla fan på väggen, det kan mycket väl bli bra där. Men det är ju lättare om man har valt det själv.

Mathias har somnat och Linn leker på sitt rum, så det är riktigt skönt.

Håller på att läsa en bok som är helt ok, ska snart lägga mig på min nya bästa kompis, spikmattan och läsa lite, då somnar jag inte iallafall (hoppas jag) sen ska jag kolla på mitt favorit program senare ikväll. Men innan det börjar ska jag även ta och tvaga mig.

Jocke jobbar inte lika länge den här veckan så det är skönt. Igår kom han hem vid 20,30 tiden. Det är man ju inte bortskämd med när han har kvällspasset.

Nu ska jag ge Linn lite kvalitets tid när tillfälle ges.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards